Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2018 14:51 - 5 достъпни шампоана и мнението ми за тях
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 2168 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2018 14:52


Здравейте отново! Реших да наваксам с публикациите и понеже идеите ме връхлитат, днес реших да ви представя 5 шампоана, на цена от около 6-7 лева и мнението ми за тях. На пазара има изобилие от различни марки шампоани, за различен тип коса и аз непрекъснато изпробвам нови, не само за да не привиква косата ми към даден шампоан, но и защото някои шампоани ми докарват ужасен пърхот, от който с месеци не мога да се отърва. Затова непрекъснато съм в търсене на нов продукт. А ето и последните 5, които изхабих.

image

1. SYOSS PURIFY&CARE 01 Shampoo шампоан за подхранване на корените и краищата
Този шампоан използвах доста време, може би месец и половина и предвид моята дълга и гъста коса, излезе доста икономичен. Обещава да се грижи за корените на косата и да намали цъфтенето и. Не забелязах такъв ефект, но измиваше косата ми добре, без да я оставя скърцаща, а това за мен е много важно, защото мразя косата ми да остава премита и наелектризирана след измиване. Не намали пърхота ми, но и не го увеличи и може би ще си го купя пак след време. От едно до 6 бих го оценила с 4

2. SYOSS Anti-dandruff шампоан против пърхот
Взех си този шампоан с надеждата да премахне пърхота, който през последните месеци се беше увеличил, а той направи скалпа ми в по-лошо състояние. Не бих го купила в никакъв случай, защото освен, че не ми помогна с борбата против пърхота и влоши положението, оставяше косата ми сякаш мазна и без обем. Оценка 1/6

3. Himalaya herbals Anti-Hair Fall против косопад
Доволна съм от продуктите на Хималая като цяло, състава им е добър и за цената си от 5 лева шампоана ми хареса и като действие. Измиваше добре без да премива, сякаш намали пърхота ми и когато го използвах, косата ми се омазняваше доста по-бавно. Консистенцията му е кремообразна и това е знак, че е по-нежен към скалпа. Доволна съм и ще купя пак. Не забелязах дали е заздравил косъма ми. Оценка 5/6

4. Alverde Nutri-care шампоан с арганово масло
Шампоаните на Алверде не са лоши, но са малко скъпи предвид това, че понеже сам без супфати свършват по-бързо от обикновен шампоан. Този с арган пробвах за първи път и бях доволна, защото някои от шампоаните на Алверде ми причиняваха сърбеж. С този не беше така. Оказа се и по-икономичен от другите видове, които съм ползвала. Бих си купила същия пак. Оценка 6/6

5. Balea шампоан за къдрава коса
От всички изброени досега, това е шампоана, който е най-достъпен и най-много ми хареса. Доказателство, че не винаги скъпото е по-добро. Шампоана струва 2,99 лв за 250милилитра и оказа наистина благорпиятно въздействие върху косата ми. Консистенцията му е кремообразна, измива много добре косата без премиване и я оставя по-обемна и лъскава. Без силикони е, което също е плюс. И най-важното - по някаква причина пърхота ми значително намаля, дори почти изчезна благодарение на този шампоан. Определено според мен си заслужава, защото за скромната си цена, надмина всичките ми очаквания.


Надявам се публикацията да ви е била интересна и полезна. Чао и до скоро! :)








Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34903
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930