Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2017 12:14 - 5 изхабени продукта за лице
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 2864 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте отново!
Грижата за кожата на лицето е много важна за да изглеждаме добре като цяло. Зимния сезон значително изсушава кожата на лицето ни, което може да доведе до белене, зачервяване и други неприятни ситуации. Затова днес ще ви представп 5 продукта за лице, които изхабих, дали съм доволна от тях и дали ви ги препоръчвам. Приятно четене!

image

1. Започвам с почистването, а именно с гела за лице на марката на ДМ Аlverde Aqua waschgel с водорасли. Трябваше ми гел за лице, като същевременно исках нещо малко по "натурално" и избрах него. Цената му беше доста достъпна - около 6 лева. Използвах го около месец и половина, което го прави доста икономичен. Малко ми изсушаваше кожата, но я почистваше добре и не съм забелязала някаква негативна реакция към него. Не е силно разпенващ се. Може би някой ден бих си го купила пак, но едва ли ще е скоро. Оценка 3/5

2. Към гела реших да си взема и крема от същата серия Alverde Aqua 24H Balance. Това ми беше голямата грешка. Крема е изключително лепкав като консистенция, а в същото време вместо да хидратира кожата, я оставя опъната и пресушена. Сякаш изсмуква всяка капка свежест от нея. Пробвах да му дам шанс няколко пъти, но срока му изтече и го изхвърлям пълен повече от половината. Няма да го купя пак.
Оценка 1/5

3. Бях си поръчала един комплект от Орифлейм, който включваше ексфолиант, маска за лице и крем от лятната серия на марката Love nature. Това е крема, който се казва Love Nature Icy Gel Watermelon. Това кремче е просто невероятно. Има опияняващ аромат на диня и при нанасянето му чувствате охлаждане на лицето, което е много приятно. Хидратира кожата много добре, без да запушва порите и без да я омазнява. В разфасовка от 30мл е, но за съжаление мисля, че вече не се предлага.
Оценка 5/5

4. Продължавам с една маска на английската марка Freeman - Dead sea minerals anti-stress mask. Маската се предлага в задоволителното количество от 175мл на цена от около 10 лв. Много ми хареса тази маска, определено си струва парите. Почиства всякакъв тип кожа много добре и я оставя матирана и с изравнен тен. Нанася се и се оставя за около 20 минути, за да изсъхне след което се отмива. Според мен за това количество и за ефекта който дава, продукта си залсужава всяка стотинка. Бих я купила пак, но сега съм решила да изпробвам някоя друга тяхна маска. Оценка 5/5

5. Завършвам публикацията с едно рол-он околоочно кремче на марката на ДМ Balea Augen roll-on. Кремчето е много леко като текстура, подходящо е за много млада кожа, която само леко да се хидратира. Начина по който излиза продукта е като разтъркате металното топче под очите, като същевременно то ще го разнесе развномерно. Цената му беше около 5 лв. Бих го купила пак. Оценка 5/5.

Това беше днешната публикация,  надявам се да ви е било интересно и полезно. Чао и до скоро!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34969
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930