Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2017 09:56 - Любимци през Октомври
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 307 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте отново! Не всеки месец пиша подобни публикации, тъй като рядко откривам продукти, които да ми станат любими, но този месец открих някои нови и преоткрих стари продукти, които вече имах. Затова в днешния студен ден съм настроена блогърски и ще ви ги представя. Приятно четене.

image

1. Ще започна с гела за лице на Loreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gell. В състава му са включени 3 вида глина и растителен въглен и обещава дълбоко почистване и озаряване на кожата. Аз си го закупих от ДМ намален на 9, 90, но мисля че реалната му цена е около 12-13 лева. Като консистенция гела е доста гъст, нужно е малко количество, за да почисти цялото лице и това го прави доста икономичен. След измиване не чувствам кожата си опъната и изсушена, както с някои други почистващи за лице. Понякога го използвам в комбинация с четка за лице, която го разпенва и почистването е по-интензивно. Останах много доволна от този продукт, според мен е добра инвестиция. Използвам го вече от няколко седмици и възнамерявам скоро да пробвам маските от същата серия.

2. Лятото Essence пуснаха на пазара някои нови продукти и един от тях е гела им за вежди Essence Eyebrow Gel Colour & Shape. Аз си го закупих малко по-късно, но от момента в който го използвам съм много доболна. Цената му е доста достъпна, а качеството му е доста добро. Аз съм с тъмна коса, а веждите ми са със сив подтон, доста странен цвят и затова изпитвах затруднение с намирането на подходящ продукт с който да ги подчертавам. Реших първия ми опит да е точно с този гел и извадих късмет. Цвета му в опаковката е доста по-тъмен отколкото е реално нанесен на веждите. На моите вежди идеално пасва с косата ми и стои супер естествено. Консистенцията му е доста суха, което е малка забележка към производителите, но аз си имам трик, който оправям положението. Със скосена четка добавям капка кокосово масло вътре в бурканчето и по този начин консистенцията му става по-кремообразна. Освен това едновременно подчертавам и подхранвам веждите си с помощта на кокосовото масло. В Лили гела е на цена от около 7 лв. Според момичета с тъмна коса като моята, ще останат много доволни от този продукт.

3. Червилото, което постоянно носех този месец беше това на Golden rose Vision lipstick 103. Цвета е нюд с розов подтон и е страхотен за всякакъв повод. Подчертава устните идеално, и това е моят My lips but better цвят. Усеща се много хидратиращо на устните и е на скромната цена от 3,50лв. Имам го от няколко месеца, но този го преоткрих и го заобичах дори повече.

image

4. Maybelline blushed nudes имам от миналата зима, но я използвам активно от 2 месеца и определено заслужава да е сред любимците ми. Цветовете в нея са предимно ежедневни, въпреки, че могат да се сътворят и вечерни визии. Аз съм съчетавала нюансите по всякакъв начин и винаги се получаваше страхотно. Качеството на сенките според мен е много добро, някои от цветовете вадят доста впечатляващ пигмент. За цена от около 20 лева няма какво повече да искам. Мисля да пробвам и някоя друга палитра от серията.

5. Този месец използвах почти всеки път парфюма на Oriflame Incognito. Аромата е супер свеж, ухае на цветя и нещо цитрусово. Трайността му е около 5 часа след това спирам да го усещам, но ако сте от хората, които обичат да си носят парфюма в чантата няма да имате проблем с това. Цената му е около 18-20 лева, което мисля че
е малко завишено предвид това, че не е чак толкова траен, но все пак го препоръчвам.

6. В сезона на вечно напуканите устни определено се нуждаех от нещо, което да ме спасява винаги. Това е "Нежна грижа от Орифлейм. Представлява вазелин с аромат на боровинка, който овлажнява сухи участъци като лакти, устни и др. Доста е икономичен и когато го нанесете, не усещате чувство на намазани с олио устни, както с някои други балсами, а моментална мекота. Цената му е между 5 и 8 лева, зависи в какво намаление ще го хванете.

7. Преди малко повече от седмица собствената марка на Лили, LLUMS, пуснаха колекция от четки за грим. Има такива за сенки, за пудра, очна линия и други. Аз избрах тази за фон дьо тен LLUMS Stippling Brush. Вече я използвах няколко пъти и разнася фон дьо тена доста добре и с нея той изглежда доста покривен, така, че ако харесвате покривността, то тя ще ви е от полза. Според мен за дрогерийна четка качеството и е добро. Цената и е 9 лв.

Надявам се да съм била полезна с тази публикация. Желая ви усмихнат ден, чао и до скоро!



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34855
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031