Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2017 16:29 - Ревю на палитрата на Sephora Geometricolor Palette
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 302 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09.2017 17:40


Здравейте отново!
Днес вниманието се пада на една невероятна палитра, която излезе на пазара миналата зима. Получих я като подарък малко по-късно, но имах възможността да я тествам няколко месеца и колкото повече я използвам, толкова по-силно се влюбвам в нея. Представям ви Sephora Geometricolor Palette.




image

Палитрата съдържа:
– 80 цвята сенки за очи
– 32 цвята червила
– 6 кремообразни очни линии
– 4 цвята сенки за вежди
– 4 пудри
– 4 ружа

Освен това в самата опаковка имаше 2 карти с препоръки за грим,

Когато отворите палитрата първото нещо което ще видите са сенките. Те са покрити с лист найлон, който ги предпазва от разпрашаване или повреждане. Сенките са изключително пигментирани и трайни върху клепача. Нанасяла съм ги с база и самостоятелно и съм много впечатлена. Не се събират в сгъвката на клепача, дори в топлите дни. При съвсем лек допир на четката със сенките се постига чудесен резултат, което ги прави много икономични. Преливат се много бързо и лесно. Ако трябва да ги оценя по скалата от 1 до 10 смело бих им дала 10/10.



image


image


От едната страна на палитрата се намират червилата в отделно чекмедже. Аз лично не бих ги нарекла червила, понеже в палитрата цветовете изглеждат наситени, но реално са почти безцветни. Не са особено трайни, но пък ако залагате на полупрозрачни гланцове определено ще ви допаднат. Бих има дала оценка 6/10.


image


От другата страна на палитрата отново в отделно чекмедже се намират пудрите, ружовете, сенките за вежди и кремообразните очни линии. Ружовете са с добра пигментация, идеалната за мен - нито прекалено пигментирани, така, че ако не внимавате да прекалите - нито да трябва да наслагвате, за да се получи добър резултат. Оценка 10/10.

Пудрите са 4 на брой - 2 за хайлайтване и 2 контуриращи. Както ружовете се нанасят равномерно, стоят естествено и са трайни на кожата. Оценка 10/10
Сенките за вежди не са много подходящи за мен, защото съм с по тъмна коса, но изпробвах най-тъмния цвят и съм доволна. Определено за момичетата с по-светла коса сенките за вежди ще им бъдат полезни, но за мен лично не особено, затова ще им дам оценка 8/10.

И останаха очните линии. Цветовете са интересни - има тюркоазено и кралско синьо, което на мен ми е любимо и автоматично им дава по-висока оценка. Не са особено пигментирани, но пък разнообразяват грима на очите. Давам им оценка 8/10.

image

Като цяло мнението ми е 100 процента положително и според мен е много добра инвестиция, тъй като съдържа голям набор от продукти в себе си и би ви била полезна както за ежедневието, така и за по-специални поводи. Не знам дали все още е налична в Сефора, но ако някой от вас иска да я потърси, мисля, че струва 78 лв. Надявам се да съм ви била полезна с тази публикация . Чао и до скоро! :)






Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34852
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031