Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2017 21:11 - #2 Празни опаковки
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте отново!
През последните няколко месеца упорито събирах празните опаковки на продуктите, които използвах, затова реших, че вече събрах достатъчно, за да ви ги покажа. Приятно четене. :)

image




image
1.Bourjous Anti-Transpirant Deodorant 48h
- По принцип не си купувам дезодоранти против изпотяване, защото винаги използвам стик и върху него пръсвам някакъв спрей за тяло като тези на Балеа. Купих си този дезодорант, защото беше на промоция и реших да го пробвам, Мирише добре, не знам дали предпазва от изпотяване, защото не съм го използвала самостоятелно. С този дезодорант имаше интересна случка. Когато го купих беше пълен догоре и само селед 5-6 използвания свърши. Сякаш се изпари от нищото. Не съм го оставяла отворен и нямам представа какво се случи. Може би бих си го купила отново някой ден, но определено не ми е приоритет.

2. Rexona motionsense active shield 48 h
- Това е продукта, който винаги имам в наличност и това сигурно ми е двайста опаковка откакто го купувам. Продукта неутрализира миризмата от изпотяването и дори в най-големите жеги не ме е предавал. Естествено не спира изпотяването напълно, поне при мен. Вече съм се снабдила с нова опаковка.

3. Avon Femme Icon - Много ми харесва този парфюм и от поста с моите любими парфюми знаете, че обожавам парфюмите на Avon. На достъпна цена предлагат качествени и трайни аромати. Аромата на Femme Icon е сладък, плодов и много свеж. Бих си го купила в пълноразмерна опаковка.

  image
4. Balea Diamanten traum bodylotion Limited Edition
- Този лосион беше от лимитирана колекция на марката преди 3 години ако не се лъжа. Аромата не ми допадна много, защото аз съм фенка на плодовите или цветни аромати, а този е прекалено сладък според мен. Хидратира добре моята кожа и го изхабих докрай. Няма да мога да си го купя пак тъй като е лимитиран.

5. Balea Melon Tango bodylotion Limited Edition
- Още един лимитиран лосион  на Балеа, който обаче обожавам. Мирише супер свежо, хидратира много добре и караше кожата ми да сияе на слънце през летните дни. Предполагам, че и това лято ще пуснат някакви лимитирани лосиони и да се надяваме, че ще има лосион с аромат на диня.

6. Bilka Крем за ръце и нокти с екстракт от бяло вино - Това кремче е на българската марка Билка и си го закупих от магазин Елитис за скромната цена от едно левче. Мирише страхотно, но за съжаление има течен парафин в състава си, а това кара крема реално да не хидратира, а допълнително да изсушава кожата. Няма да си го купя пак само заради това.

7. Ziaja natural olive regenerating shampoo
- Купих си този шампоан, защото е за суха коса, а моята е дълга  и къдрава и предполагам знаете колко са сухи къдравите коси. Честно казано не е нищо особено, балсама от същата серия също не е нещо специално. Не знам дали ще го купя пак.

  image

8. Garnier Pure Active мицеларна вода
- И преди съм ви говорила колко харесвам мицеларната вода на Гарниер. Бюджетен продукт, който почиства кожата много добре. Повече харесвам мицеларната вода с розовата капачка, която е за чувствителна кожа, но и тази почиства много добре, просто ми идва малко изсушаваща за около очите. Бих си я купила пак, ако нямат в наличност тази с розовата капачка както се случи с покупката на тази опаковка.

9. Balea Augen Make-up Entferner дегримьор - Закупувам си от този дегримьор на Балеа винаги когато отивам на почивка, защото е много компактен и почиства грима доста добре. Влизало ми е в очите от него и не щипе, което за мен го прави идеален. Стрива около 3 лева и можете да го намерите в магазини ДМ. Свършва доста бързо, но предвид качеството и ниската му цена това не ми е голям проблем. Ще купя пак.

10. Bioten skin moisture хидратиращ крем за нормална/комбинирана кожа
- Това е най-любимия ми крем на света и се радвам, че го открих. Състава е изчистен, хидратира много добре кожата, консистенцията е лека и попива бързо. Нямам никакви забележки към него и ще го купя пак в най-скоро време.

11. Nature of Agiva Peony крем за лице
- Закупих този крем веднъж, когато стоях в агазина половин час чудейки се кой крем за лице да си купя, дали няма да предизвика пъпки, дали марката е достатъчно качествена и накрая рискувах с този крем. Използвах го малко, после забравих за него, после пак започнах да го използвам и ето, че го изхабих. Не е лош. Хидратираше много добре, миришеше хубаво, не раздразни кожата ,и, доволна съм. Може би някой ден ще го купя отново.


  image
12. Oriflame The one озаряващ коректор
- Този коректор го имам от една година и го използвах многофункционално - като коректор, който да озари зоната под очите ми и каро сонова за сенки. Вършеше ми много добра работа и за двете. Не е много покривен, доста е лек, затова не прикрива достатъчно, когато тъмните кръгове под очите ми са по изразени, но заради добрата му работа като основа за сенки, бих си го купила пак.

13. Classics очна линия
- Много съм доволна от тази очна линия. Цената и е много достъпна, струваше около 5 лв и е много наситено черна. Четката е твърда и на мен ми е много удобна за изчертаване и на тънки и на дебели очни линии. Премахва се изключително лесно и в същото време не се размазва на клепача ми. Вече имам нова опаковка от нея.

14. Golden rose Cat walk maskara - Тази спирала е от серията с цветните опаковки, който са с три различни четки за придаване на дължина, обем или и двете. Тази придава и обем и дължина, четката е много хубава, но малко се размазва. Ефтина е, струваше 3 лева и не е голяма загуба дори да не ви хареса. в момента използвам само спиралите на Мейбълийн и тази на Есенс, която е I love extreme, но може би някой ден ще си я купя отново.

15.Rimmel wake me up concealer
- Четох доста позитивни мненич за този коректор, затова си го закупих преди една година и както разбирате е много икономичен. Наистина озарява и хидратира кожата под очите ми и за хайлайт е чудесен помощник. Има малки ненатрапчиви бляскави частички. Консистенцията му не е нито прекалено течна нито прекалено гъста. Доволна съм и ще си го купя пак.

16. Oriflame Very Me pink me perfect - Това глосче ми беше подарък и всъщност представлява прозрачен гланц, който променя цвета си в различен нюанс розово според типа на вашите устни. Доста интересен продукт, на който обаче му изтече срока и е време да се разделя с него. Може би ще си го купя пак, защото струва около 4 лева а е доста интересен.
  image
17. Cien самобръсначки
- Закупих си преди време една опаковка самобръсначки от марката на Лидъл Сиен, тъй като са доста бройки и реших, че ще ми свършат работа за доста време. Няма да повторя покупката, защото режат кожата ми страшно много и  след използването им оставях краката си нарязани на десет места.

18. Super max самобръсначки
- Тук положението е съвсем друго. Много харесвам тези самобръсначки, продават се две в пакет за около 2.50 и не се изтъпяват занула време. Ще купя пак.

19. Nature of Agiva; Palomita make up pads
- Най- безинтересното нещо в този пост ще са памучните тампончета, които изхабих. Доволна съм от тези две марки, защото тампончетата са много меки и не протъркват кожата на лицето ми, както правят някои по груби тампончета. Купувам ги постоянно.

Надявам се тази публикация да ви е била интересна и полезна. Чао и до скоро. :)



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34975
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930