Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2017 13:25 - Любимите ми парфюми от Avon
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 2854 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте отново и честита нова 2017 година! Днес реших да ви представя моите любими парфюми от не безизвестната марка Avon. Едва ли има някой от вас, който да не е пробвал нито един от ароматите на Avon, защото някои от тях са наистина страхотни. А ето ги и моите любимци.

image

1. Avon Life by Kenzo Takada -
Наскоро Avon представиха най-новите си аромати Avon Life за нея и за него, които са създадени от известният дизайнер на парфюми Кензо Такада. Женският вариант на аромата включва водна лилия, теменужка и ирис, а мъжкия - черен пипер, теменужени листа и кедрово дърво. На мен лично ми ухае на свежест, на цветя, като аромата е много нежен и ненатрапчив. Трайността му при мен е около 6 часа като постепенно аромата отслабва. Опаковката е изключително красива по мое мнение. Капачката всъщност е цвете и определено прави впечатление. За съжаление моят парфюм свърши, но при първа възможност ще се радвам отново да се наслаждавам на този прекрасен аромат.

2. Today Tomorow Always Today - Tова е може би най-трайният според мен парфюм на Ейвън. Той е част от трилогията Today, Tomorow, Always на Ейвън, която се предлага от 2004 година. Този парфюм е изключително траен и само с две напръсквания ухая на него над 10 часа. Основните нотки са на сандалово дърво, кедър, мускус и розова вода. Обожавам парфюми които имат мускусни нотки в себе си. Ароматът не е нито прекалено сладък нито прекалено цветен, а нещо точно по средата, което го прави перфектен. Идеален е по всяко време на годината. Дори през лятото трайността му е невероятна.

3. Little Black Dress
- Още един от бестселърите на Avon. Парфюмът малка черна рокля е идеален за вечерни излизания, тъй като е доста тежък и според мен за ежедневието не е особено подходящ. Първият ми досег с парфюма беше преди 2 години, тогава ми го подари майка ми и се влюбих в него. След известно време ми го подари отново много скъп човек и си припомних любовта към него. И така с всяка следваща опаковка не ми омръзва, а го заобичвам повече. Не ми е най- най- любимия, Today ми е абсолютен фаворит, но го обичам заради загадъчността, която придава щом го използвам в съчетание с черна рокля и червени устни.

Това бяха любимите ми парфюми от Avon, които обичам от няколко години, с изключение на Life, който излезе наскоро. Надявам се публикацията ми да ви е била интересна и полезна, часо и до скоро!

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34916
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930