Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2016 13:37 - Моите 5 любими червила
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте отново,
След коледните празници и обичайната суматоха, в която позабравих за публикациите и блога, е време за нещо ново. Днес ще ви представя моите 5 любими червила, както и причините да ги харесвам толкова много. Надявам се да ви бъде интересно и полезно, а сега да преминем към съществената част.


image



image
1. Avon Matte lipstick Peach Flatters; 2.Golden Rose vidion lipstick 103 ; 3.Classics lipstick 255; 4. Golden Rose Velvet Matte lipstick 06 ; 5. Revlon lip laquer Pink Ruby

1. Avon Matte Lipstick Peach Flatters - В началото на миналата година излязоха тези матови червила. Аз съм против поръчването на червила от марки като Avon и Oriflame, тъй като в повечето от случаите цветовете в каталога са коренно различни от реалните. Но тъй като една приятелка беше дистрибутор спомена, че мога да си поръчам мостра за скромната цена от 0,50 лв. и дори и да не ми хареса няма да е голяма загуба. Поръчах си мостра и още с първото нанасяне се влюбих- напълно матово червило, което не изсушава устните. Цветът е подходящ както за ежедневието така и в съчетание с по-дързък грим на очите за някакъв повод. Червилото издържа около 4 часа при мен. Нося го през цялата година, като най-много го използвам през зимата и пролетта.

2. Golden Rose Vision Lipstick 103
- Закупих си това червило напълно спонтанно през една от обиколките ми в Лили. Доколкото знам червилото е ново за пазара ни и се предлага в доста интересни цветове. Съчетавам го перфектно с един мой молив за устни на Есенс и стои страхотно. Много е хидратиращо и точно този цвят има сатенен завършек. Цветът е пастелен, няма шимъри в него и е много ежедневен. Напоследък доста го използвам и смея да кажа, че когато привърши бих си купила същото червило.

3. Classics lipstick 255 - Това е още една случайна покупка заради красивия розово-коралов цвят. Това червило носих в продължение на 3 месеца миналото лято в съчетание с един молив на Есенс в сходен цвят. Много е кремообразно и хидратиращо и в същото време дълготрайно. При мен издържа около 4 часа с интензивно говорене и пиене на напитки. За скромната цена от 4 лв съм впечатлена от качеството.

4. Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Това червило е от матовата серия на Голдън Роуз и си го закупих когато го видях на една моя приятелка. Беше любов от пръв поглед. :D Червилото е в доста ярък и открояващ се цвят и не е подходящ за ежедневието. Затова пък ми е идеален помощник за поводи и вечерно излизане. Стои прелестно в комбинация с черна очна линия и кафеви сенки на очите. Имам още един цвят от тази серия, но той не ми е толкова любим.

5. Revlon lip laquer Pink Ruby
- Представям ви най-прекрасното червило, което съм притежавала. Това е лак за устни от Ревлон и идеално отговаря на името си. Първоначално мислех, че ще е като обикновен гланц, но пигментацията му е уникална. Има ярък цвят като червило и блясъм на гланц. Освен това има допълнителни блестящи частици в себе си и определено прави голямо впечатление. Цветът е цикламен и е много подходящ за пролетта и лятото. Нанесен без друг грим определено стои някак постно и незавършено, но комбинирано с кафяв или бронзов грим и очна линия е страхотен. Според мен може да се конкурира с по-висок клас продукти за устни и определено си заслужава.

Това бяха най-любими червила. Надявам се публикацията да ви е била полезна. Чао  и до скоро.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34936
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930