Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2016 17:59 - Ревю на фон дьо тена на Алверде Mineral make-up
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 2442 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2016 18:00


Здравейте отново,
Наближават  поводи в които всяка от нас иска да изглежда перфектно, затова тази седмица реших да направя ревю на минералния фон дьо тен на Алверде, който имах възможността да тествам около два месеца. Не нося фон дьо тен всеки ден, а по-скоро за поводи или вечерно излизане, но смятам, че след като го използвах десетина пъти вече имам изградено мнение. За тези от вас, които не са чували за марката Алверде ето малко информация.
Алверде е собствена марка на магазини DM. Марката предлага богата гама от продукти за коса, лице и тяло, които не съдържат парабени, парафини, SLS и силикони. Можете да откриете марката само в магазини DM. А сега пристъпвам към самия фон дьо тен.


image
Закупих си този фон дьо тен в края на Август, защото нямах никакъв фон дьо, а ми трябваше за поводите, които ми предстояха. Спрях се на Алверде, в цвят 02 Naturalle защото бях чувала отзиви, че декоративната им козметика не е лоша, освен това беше на скромната цена от 8 лева. Месец по-късно го тествах и първоначално ми хареса как стои нанесен с четка. Аз съм с мазна кожа и при мен се задържа на кожата около 4 часа, след което започва да изчезва от носа ми. Харесва ми това, че е минерален и не запушва порите ми, поне не съм имала наблюдения да ми се появи пъпка след него. В последствие няколко пъти го нанасях с бюти блендер и постигнах супер естествено покритие. Аз нямам нужда от високо покритие, а по-скоро да прикрия големите си пори и да постигна един по-добър вид на кожата ми. Доста е гъст като текстура и нанесен стои матово и дори леко брашняно когато е нанесен с четка и покритието му е по-високо. С продукта трябва да се действа бързо, защото много бързо засъхва на кожата и не позволява разнасяне. Цветовата гама е бедна - има само три цвята (01 - най-светлия цвят с розов подтон, 02 - моят цвят, светъл с жълт подтон, 03 - най-тъмния цвят).
  image
Консистенция: гъста
Завършек: матов
Количество: 30мл
Цена: 8 лв
Оценка: 3/5
Ще купя ли отново: Не, защото искам да изпробвам други фон дьо тени
Състав:

image

Като цяло този фон дьо тен би бил подходящ за тези от вас, които са с мазна кожа и се нуждаят от леко до средно покритие. Определено би било невъзможно да стои добре на суха кожа.
Надявам се постът да ви е бил полезен, чао и до скоро!
 



Гласувай:
0




Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34944
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930