Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2016 17:38 - Празни опаковки
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 665 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте отново,
Реших днес не само да мързелувам, но и да напиша нова публикация относно изхабените ми продукти за около 5 месеца. Ще ви предтставя продуктите, които изхвърлям по една или друга причина и мнението ми за тях. Надявам се да ви бъде полезно. :)

image



image

1. Garnie micelar cleansing water sensitive skin - В предишен пост ви говорих за мицеларната вода от серията Pure Active, която се води за мазна кожа и в интерес на истината не ми е толкова любима, колкото тази. Мицеларната вода премахва грима изключително лесно нужда от натиск върху кожата. Единствения минус според мен е, че леко изсушава кожата около очите, но въпреки това ще си я купя отново, защото много я харесвам.

2. Oriflame Love Nature cleansing gel - Този измивен гел е от серия на Орифлейм, която е с повече натурални съставки. Гелът е за мазна кожа и почистваше много добре без да изсужава и дразни кожата. Съдържа екстракт от чаенo дърво и предотвратява появата на пъпки. Бих си го купила отново в бъдеще.

3. Oriflame face lotion
- Това е кремът за лице от същата серия както гела. Попива много бързо, лек крем, който не запушваше порите ми и ще си го купя отново.

4. Oriflame Love Nature face scrub - Много ми хареса този ексфолиант. Ухае на малини и почиства кожата доста добре. Ексфолиращите частици не са прекалено абразивни и не дразнят кожата. Освен това е на изгодна цена и бих си го купила след известно време, тъй като сега използвам ексфолиант, който е по-голямо количество от този.

5. Bioten skinnergy Break free
- Това е крема за лице от новата серия на Биотен, който е за мазна кожа. Много ми хареса този крем, икономичен е и едновременно матира и хидратира кожата. Бих си го купила отново.

6. Himalaya Acne-n-pimple cream - Ето това е разочарованието, което изхвърлям почти пълно. Купих си този крем преди около година(да една година ми се свидеше да го зихвърля) с целта да матира прекалено мазната ми Т-зона, но уви. Крема има странна брашняна консистенция, която на цвят е бежова, но на кожата не си личи. При нанасяне не попива а сякаш създава силен пудрен завършек. Освен това кожата ми се омазняваше още повече в следствие от силното изсушаване. определено няма да го купя пак.

7. Oriflame BB cream 5-in-one beauty balm - Доста дълго време ползвах този биби крем, което доказва, че е икономичен. Той е с SPF 30 и това го прави малко мазен за кожата ми, но като цяло мога да кажа, че ми харесва. Има доста добро покритие. За съжаление вече не се предлага на пазара, за да кажа, че бих си го купила отново.

8. Palomita Make-up pads - Не смятам, че има голяма разлика между отделните марки памучни тампони за грим, но все пак ще кажа няколко думи за тези. Евтини са, меки са и ще си ги купя пак.

  image


  9. Balea duschgel Sport & Refresh - Много харесвам душ геловете на Балеа, а и като цяло продуктите им за тяло. Този душ гел има освежаващ и тонизиращ аромат и е особено подходящ за тези от вас, които спортуват и искат да си вземат освежаващ душ след тренировка. Ароматът не е натрапчив, а продукта се пени  и почиства добре. Не бих купила този аромат скоро, защото обичам да разнообразявам, но по нататък във времето - да.

10. Ziaja natural olive hair conditioner - Купих си този балсам в комплект със шампоана от същата серия, но тъй като балсама е в по-малка опаковка, а аз имам дълга коса продукта свърши по-рано. Не е нещо специално, не усещам голяма хидратация върху косата ми. Не знам дали бих го купила пак, има по-ефикасни продукти от него на същата цена.

11. Balea Deo-Bodyspay Fresh&Smooth - Този продукт се оказа доста икономичен имайки предвид, че го използвах ежедневно. Стигна ми за около 2 месеца и половина. Мирише свежо, на достъпна цена е, не е особено траен, но не е и нужно, защото за тази цел използвам парфюм. Бих си купила отново спрей за тяло на марката с друг аромат.

12. Hanna" s secret parfum - Това е някакъв парфюм, който бях купила от китайски магазин. Мирише горе-долу добре, но не бих купила пак парфюм от такъв магазин, защото не знам какви са съставките на парфюма а и долавям остатъчна миризма на спирт.

  image

13. Impala Hydrating base - Тази база я имах от около година и половина и я нанасях всеки път преди да се лакирам, докато накрая не достигах до продукта с четката и изсипвах от него на лист хартия за да го използвам докрай. Тази база заздрави ноктите ми и ускори растежа им много. Бих я купила отново със сигурност.

14. Flormar Super Neon colors nail enamel N008
- Едни от любимите ми лакове за нокти са тези на Флормар, а любимите ми нюанси са розивите. Малко лакове изразходвам до край и този е един от тях. Вече си закупих същия цвят на друга марка, но бих си купила този отново някой ден.

15. Flormar Black dot nail enamel BD02
- Този лак ми харесваше, но спрях да го използвам, защото премахването му е страшно мъчение. Точките залепват за нокътя и никой лакочестител не е способен да ги премахне. Изгвърлям го защото се сгъсти.

16. Sansxo Waterproof lipgloss - Това е някакъв гланц от левче, който явно съм закупила в момент на слабост :D Използвала съм го веднъж и после го "забравих" в шкафа. Изхвърлям го, защото срока му е изтекъл не знам от кога.

17. Impala liquid concealer around eyes
- Този коректор използвах за прикриване на пъпчици и си вършеше работата, но не беше траен. Няма да си го купя пак, защото вече използвам по-качествени продукти.

18. Denise Placenta+ ампули за коса
- Говореше се, че маската за коса на марката с плацента има голям ефект и е така, затова реших да пробвам и ампулите. Не видях ефект от тях, миришеха силно на алкохол и скалпа ме сърбеше. Няма да ги купя пак.

Надявам се публикацията да ви е била полезна. Чао и до скоро!  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34950
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930