Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2016 15:12 - Моите топ 5 любими продукти
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.11.2016 15:13


Здравейте отново,
Не бях писала публикация от цели две седмици, защото или нямах настроение, или бях прекалено уморена, но днес реших. Публикация ще има. Не знам дали ще са ви интересни такъв тип публикации от рода на "Любими продукти", но силно се надявам да е така. Ще ви представя 5 продукта без които така да се каже "не мога". Това са неща, които използвам постоянно от няколко години и не мога да заменя за други, защото са ми прекалено любими. :) И така нека да започваме.

image



Първият продукт е Garnier Pure Active Micelar Cleaning Water. Използвам тази мицеларна вода вече от две години и премахването на грим вече е удоволствие за мен. Става бързо и лесно с малко количество продукт и дори да попадне в очите ми не щипе, както повечето дегримьори. Бутилка от 400 милилитра ми стига за около 2 месеца и половина. Не бих я заменила за друга.

Нещо, което използвам още от много малка(благодарение на майка ми) е балсамът без отмиване Gliss Oil Nutritive Express-Repair-Conditioner. Аз съм с доста дълга и гъста коса и разресването на косата ми беше ад докато не открих този спрей-балсам. Нанасям го както след всяко измиване на косата, така и всеки ден докато е суха преди да я среша. Помага много за разплитането и това ми е сигурно тридесета опаковка. Страхотен продукт!

Наскоро открих, че който и да е балсам за коса не ми влияе така добре както маската за коса на Linea Bio Argan&Olive. Харесва ми това, че е много добра за цената си, много добре хидратира и разплита косата, а освен това е икономична. Заслужено ми е любима.

Лакочестителят на Лили Oil-Based nail polish remover в зелената опаковка пък беше истинско откритие за мен, тъй като обикновените ацетонови лакочестители оставят ужасни бели следи по ноктите ми и изсушават кожата около тях. Използвам трета опаковка и ще продължавам да си го купувам.

И последен, но не на последно място в списъка е продукта от Рексона против изпотяване Rexona motionsense active shield 48 hours. Този стик не предотвратява в голяма степен изпотяването, но неутрализира миризмата при изпотяване. Използвам го всеки ден целогодишно и дори в големите жеги през лятото не ме е предавал.


Ами това е от мен засега. Напишете ми като коментар дали ви харесват такъв тип публикаци. Чао и до скоро!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34918
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930