Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2016 14:27 - Любимци за Септември и Октомври
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 353 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.10.2016 14:30


Здравейте отново!
Малко се забавих тази седмица с новата публикация, но имах проблем с качването на снимките. Реших т ази седмица да ви представя моите любимци за последните два месеца Септември и Октомври. Това са неща, които доста харесвам затова се надявам да ви бъда полезна с тази публикация. И така, нека да започваме!


image 


  image   1. Garnier Pure Active мицеларна вода - Тази мицеларна вода я бях купила само, защото когато търсих тази с розовата капачка, беше изчерпана. Не очаквах да ми хареса, но нямам никакви проблеми с нея. Чисти грим еднакво добре както мицеларната вода с розовата капачка.

2. Bioten Skinnergy крем за лице - Супер доволна съм от този крем и както виждате на привършване е. Без вредни съставки като парабени, парафин и силикони много добре хидратира и едновременно матира кожата ми. Използвам го всеки ден след измиване на лицето с гел или пяна. Мирише много приятно на папая и ананас поне така го оприличавам аз. :)


  image

3. Афродита масло за тяло с роза и вино - Този крем много добре хидратира кожата на тялото ми. При смяната на сезоните кожата ми се изсушава много, до такава степен, че започва да се бели. Е, този крем спасява положението. На много добра цена е, а аромата е страхотен. Имала съм и крема с шоколад на тази марка и отново бях много доволна.
  image  
4. Maybelline Rocket Volum Express спирала за мигли - Дълго време исках тази спирала, но едновременно с това я подминавах в дрогериите. Накрая я получих като подарък, но в началото не ми хареса особено, сметнах я за най-обикновена. После, след като започнах да я използвам по-усилено разбрах защо всички я хвалят. Моите мигли са сравнително гъсти, но ми трябва разресване и дължина. Тази спирала драстично променя миглите ми. Придава страхотна дължина и посволява наслагване без да сплъстява. Страхотна е!

5. Avon Matte Lipstick в цвят Peach Flatters - Бях си поръчала мостра от това червило още когато излезе на пазара. Много ми хареса и си го поръчах пълноразмерно. Матово е, но изобщо не изсушава устните. Освен това е в много топъл коралово-червен цвят, но не е натрапчив за ежедневието. Напоследък го нося доста често дори когато нямам никакъв друг грим по лицето. Определено ми едно от любимите червила.

6.Oriflame Love Nature балсам за устни - По принцип не харесвам балсами за устни в бурканче, в което трябва да се бърка с пръсти, а аз съм с дълги нокти и.... Както и да е бъркам с четчица в бурканчето и се справям. Но да преминем към балсама. Беше ми подарен от една приятелка и много ми хареса миризмата на череши. Мирише много хубаво и хидратира много добре устните. Освен това придава много нежен червеникав цвят на устните.

  image
7. Flormar лак за нокти в цвят Coral Necklace - Исках нещо телесно за ноктите си тъй като се наложи да съм с изчистен маникюр и си взех този лак. Мислех, че цветът няма да е плътен, но не. Много красив пастелен цвят с много добра плътност, който ми стана любим за есента.

8. Perfect заздравител за нокти за бърз растеж - Ноктите ми растат сравнително бързо, но както кожата ми с промяната на времето от топло към студено те стават по-чупливи и понякога се разслояват от което губя дължина. Затова си взех този заздравител, който наистина не само, че ми помага с добрия вид на ноктите, но и прави лака ми по-издържлив.

  image  9. Aura blending brush - Тази четка на Аура ми хареса страшно много още с първото поставяне на сенки. Прелива само с няколко движения, много е пухкава и мекичка. Освен това е на скромната цена от 6 лева. Наскоро я въведоха в магазини Елитис и Лили затова можете да я намерите там. Определено си заслужава. 

Ами това беше от мен за сега. Надявам се да съм била полезна с тази публикация. Чао и до скоро.
   



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34855
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031