Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2016 14:12 - Гримът като изкуство
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 536 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте!
Чудих се каква да бъде първата ми публикация и реших тя да бъде свързана с основната тема в този блог - гримът и козметиката. Те са нещото, което ме интересува сериозно и това с което искам да се занимавам в бъдеще. За момента обаче гримът ми е само хоби и ще изявавам интереса си в този блог. Ще започна с това, че козметиката не е нещото, без което не мога нито съм от момичетата, които не искат да излязат от вкъщи без грим. Напротив, аз приемам грима като изкуство, като начин за разнообразяване на визията и като хоби, но не като маска. А и той всъщност е създаден да подчертава красотата, не да я маскира. Смятам, че всички сме красиви както с него, така и без. Отделен е въпросът, че повечето от нас често са примамвани от новите попълнения в дрогериите, но това е нормално. Нали? Накратко искам да споделя с вас, че в следващите публикации ще споделям с вас любовта си към грима, любимите ми козметични продукти, мнението си за тях както и някои трикове, които аз използвам в грижата за лицето, косата и ноктите. Надяавам се да бъда полезна на някои от вас. Доста кратък пост като за начало, но обещавам следващите да са по-обемни. :) Чао и благодаря ако сте отделили от времето си за да прочетете това. image



Гласувай:
2



1. krassko - Чудесно
13.10.2016 14:55
Като начало можеш да препоръчаш "Как да се прикрият побелелите коси". на "проклетите вещици".
Темата за вещиците и много модерна тук в момента и това ще бъде от неоценима полза.Колкото до ноктите и копитата на някои индивиди, с настъпването на зимата това също ще бъде особено актуално.
Успех в начинанието и добре дошла!
цитирай
2. malkatarozichka - Благодаря
13.10.2016 16:03
Благодаря за топлото посрещане! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34975
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930